اخبار فوتبال : «اسپانیا»
 

گل‌های دیدنی ژاوی و بنتکه

سه شنبه 13 مرداد 1394

در دیدارهای دوستانه روز یک‌شنبه فوتبال جهان، ژاوی، اسطوره بارسایی‌ها در دیدار دوستانه تیم جدیدش السد قطر برابر النصر عربستان گلزنی کرد و کریستین بنتکه مهاجم جدید لیورپول هم گلی دیدنی برابر سوئیندون‌تاون زد.

 

کریس به مدیربرنامه‌هایش یک جزیره هدیه داد

سه شنبه 13 مرداد 1394

کریستیانو رونالدو ستاره رئال‌مادرید، در مراسم ازدواج دوم خورخه مندس، مدیربرنامه‌ خود، نه تنها به عنوان ساقدوش او حاضر شد بلکه او و همسرش را با هدیه‌ای ویژه خوشحال کرد.

 

استقبال 8 هزار نفری از شاگردان سیمئونه!

سه شنبه 13 مرداد 1394

کاروان اتلتیکومادرید صبح روز یک‌شنبه وارد شهر شانگهای چین شد و در مقابل هتل محل اقامت این کاروان، بیش از 300 هوادار اتلتیکو انتظار دیدار با ستاره‌های تیم‌شان را می‌کشیدند.

 

حس عجیبی داشتم

سه شنبه 13 مرداد 1394

پوشیدن دوباره پیراهن تیم سابق برای وین رونی حس عجیبی داشته.

 

حرکت مسی ریاکارانه بود

سه شنبه 13 مرداد 1394

بنیاد حقوق بشر حرکت لیونل مسی را که در سفر به گابن در افتتاحیه یک ورزشگاه شرکت کرده بود، محکوم کرده و گفته است حتی اگر این بازیکن قصد کمک به این کشور را داشته، نباید همراه با حاکمان ستمگر این کشور در مهمانی شرکت می‌کرده.

 

لوئیس انریکه: نباید بگذاریم این‌طوری به ما گل بزنند

سه شنبه 13 مرداد 1394

بارسایی‌‌ها آخرین بازی‌شان در تورنمنت چمپیونز کاپ را با باخت 2 بر یک مقابل فیورنتینا به پایان رساندند تا از مجموع 4 بازی با 3 شکست (‌2 باخت در 90 دقیقه جلوی منچستریونایتد و فیورنتینا و یک باخت در ضربات پنالتی مقابل چلسی) و تنها یک برد جلوی لس‌آنجلس گلکسی به خانه بازگردند.

 

تا لیگ شروع نشده، دخئا را بفروشید و سیلسن را بخرید

سه شنبه 13 مرداد 1394

لوئی فان‌خال می‌خواهد قبل از اولین بازی تیمش در لیگ ‌برتر قضیه فروش داوید دخئا را فیصله دهد.

 

چــک‌؛ فرشته دروازه‌بانی

سه شنبه 13 مرداد 1394

در دیدار سوپرجام انگلیس و در دقیقه 69 بازی وقتی پتر چک روی هوا بلند شد و خودش را به زاویه تلاقی تیرهای افقی و عمودی رساند تا ضربه ایستگاهی اسکار را مهار کند، طرفداران آرسنال چه آنهایی که در ورزشگاه بودند و چه آنهایی که پای تلویزیون نشسته بودند، تازه متوجه شدند دیدن بازی تیم‌شان در این فصل چه لذتی دارد!

 

مورینیو: ونگر عمداً با من دست نداد

سه شنبه 13 مرداد 1394

تیمش، کامیونیتی شیلد یا همان سوپر جام انگلیس را در ومبلی از دست داده و جام را با باخت یک بر صفر تقدیم آرسنال کرده اما باز هم ژوزه مورینیو از فرصت استفاده کرد تا طعنه‌ای به همتای خودش بزند.

 

ونگر: ما فلسفه بازی‌مان را رها نکردیم

سه شنبه 13 مرداد 1394

آرسن ونگر این مطلب را که تیمش بازی تهاجمی همیشگی‌‌اش را برابر چلسی فراموش کرده بود، نمی‌پذیرد. به عقیده او آنها مبارزه سرسختانه‌ای داشتند و در نهایت موفق شدند با پیروزی یک بر صفر کامیونیتی شیلد را به‌ دست بیاورند اما این مربی سال‌هاست که مورد غضب هواداران خودی قرار گرفته چراکه همیشه سبک بازی را به نتیجه‌‌گیری ترجیح داده و حاصلش سال‌ها دوری از جام بوده.

 

اولین پیروزی آرسن بر ژوزه و دومین قهرمانی متوالی توپچی‌ها

سه شنبه 13 مرداد 1394

عصر روز یک‌شنبه در دیدار جام خیریه ورزشگاه ومبلی پذیرای چلسی قهرمان لیگ‌برتر انگلستان و آرسنال قهرمان جام‌حذفی بود. پیروزی یک بر صفر برای آرسنال برابر همشهری‌شان موجب شد تا همانند سال قبل توپچی‌ها سپر قهرمانی را بالای سر ببرند.

 

شکست سنگین من‌سیتی و دومین باخت متوالی یوونتوس

دوشنبه 12 مرداد 1394

روز شنبه دیدارهای دوستانه‌ای در اروپا انجام شد که در مهم‌ترین آنها منچسترسیتی و یوونتوس از حریفان‌شان شکست خوردند و لیورپول و دورتموند با پیروزی دیدارهای‌شان را به اتمام رساندند.

 

بلان: دلایل زیادی برای احساس رضایت دارم

دوشنبه 12 مرداد 1394

پاری‌سن‌ژرمن فصل جدید را همان‌طور آغاز کرد که فصل قبل را به پایان برده بود. این تیم با کسب عنوان قهرمانی در جام قهرمانان (سوپرچام) با برد دو بر صفر برابر لیون در مونترال کانادا، یک جام دیگر به کارنامه‌‌اش اضافه کرد. البته لیون بدون داشتن بازیکنان اصلی‌‌اش که مصدوم بودند چندان قوی به نظر نمی‌رسید و در غیاب نبیل فکیر قدرت چندانی برای کسب پیروزی نداشت.

 

هت‌تریک ناکامی پپ در سوپرجام

دوشنبه 12 مرداد 1394

شنبه شب در ورزشگاه فولکس‌واگن تیم‌های وولفسبورگ و بایرن‌مونیخ برای تعیین قهرمان سوپرکاپ آلمان به مصاف هم رفتند و در نهایت گرگ‌ها موفق شدند با پیروزی در ضربات‌پنالتی نخستین قهرمانی‌شان در سوپرکاپ را به ‌دست ‌آورند. پپ هم برای سومین مرتبه متوالی همراه با بایرن در سوپرکاپ ناکام بود.

 

کاسیاس: محبت هواداران را با بازی خوب جبران خواهم کردم

دوشنبه 12 مرداد 1394

ایکر کاسیاس بی‌شک بازیگر نقش اول دیدار پورتو با والنسیا در «کولونیا کاپ» بود. او در ضربات پنالتی این دیدار که در وقت اضافه با تساوی صفر- صفر به پایان رسیده بود، یک پنالتی را گرفت تا تیم جدیدش دست پر زمین بازی را ترک کند.

 

پیرلو: امیدوارم یووه قهرمان سوپرجام شود

دوشنبه 12 مرداد 1394

آندرئا پیرلو اولین بازی‌‌اش را در لیگ MLS برای نیویورک سیتی انجام داده اما فکرش هنوز پیش یوونتوس است.

 

آینده په‌په روی هواست

دوشنبه 12 مرداد 1394

سران رئال‌مادرید اخیراً قرارداد دو مدافع ارزشمند خود یعنی رافائل واران و سرخیو راموس را تا سال 2020 تمدید کردند. حالا تنها آینده یکی دیگر از مهره‌های تأثیرگذار تدافعی این تیم مشخص نیست.

 

هــدف ویژه مسی

دوشنبه 12 مرداد 1394

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا زودتراز موعد مقرر به اردوی تیمش پیوست تا فصل 2016-2015 را در اوج آغاز کند. او 4 روز از تعطیلات تابستانی‌‌اش زد تا تمریناتش را از سر بگیرد و اولین هدف پیش ‌روی او، رسیدن به اوج آمادگی برای بازی سوپرکاپ اروپاست که روز 11 آگوست مقابل سویا و در ورزشگاه شهر تفلیس، پایتخت گرجستان برگزار خواهد شد.

 

رکورددار تعداد فالوئر و سوژه مهم مقالات علمی!

دوشنبه 12 مرداد 1394

وقتی طرفدار یک ستاره باشی، می‌خواهی همه چیز را در موردش بدانی و کسب هر اطلاعات تازه و جالبی در مورد او برایت جذاب است. مجله دیجیتال «مارکا پلاس» اسپانیا این کار را برای هواداران کریستیانو رونالدو راحت کرده و 7 واقعیت را در مورد این ستاره پرتغالی منتشر کرده که شاید خیلی‌ها اطلاعی از آن نداشته باشند؛ از تعداد «لایک»‌هایی که صفحه رسمی‌‌اش در فیسبوک خورده تا درآمدی که از راه حضور در آگهی‌های تبلیغاتی عایدش می‌شود...

 

دوست دارم به آژاکس برگردم و در ناسیونال بازنشسته شوم!

یکشنبه 11 مرداد 1394

این‌طور که پیداست همه بارسایی‌ها عزم‌شان را برای رسیدن به قهرمانی 6 گانه در فصل پیش‌رو جزم کرده‌اند. بعد از بارتومئو، لوئیس انریکه، اینیستا، پیکه و...

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار فوتبال دنیا ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 13 مرداد 1394برچسب:, | 23:1 | نویسنده : علی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • لیونکس